Monday, February 7, 2011

tolong jadikan aku insan yang keras hati

susah jadi orang yang hatinya senang dilembutkan. kadang kadang takpayah dilembutkan pon ianya akan lembut dengan sendirinya. mudah kesian dekat org? ha ni la faktor yang membuatkan hati seseorang tu jadi lembut. tulaa sape suruh ko lembut hati sangat kan fab? aku tak suka dengan diri aku sekarang. suka sangat kesian dekat org, suka sangat bagi muka kat org, suka sangat percaya dekat org. aku taknak la mcmni lagi. aku nak jadi org yang kepala batu, mmg batu keras punya. sampai tak bole ada benda yang bole buat aku jadi org yang lembut hati. boleh tak? mmgla aku kepala batu kan, tapi kepala batu aku ni kejap je. lepas sejam, dah takda dah kapala batu tu. tak suka hidup mcmni. tak best. asek kesian je kat org. org ada kesian kat aku ke? takda. so takpayahla kan nak kesian kesian sangat kat org. benda ni telah memakan diri. so elakkan la. ok itu je. bye

No comments: