Sunday, January 30, 2011

menyesal

tajuk mcm best en? hahaha. semalaman aku tak boleh tdo. ketensionan melanda diriku. pehh, tak tahan siot. tension tahap apa aku taktau nak cakap.  sebab apa aku tension? taknak cakap. malas nak igt lagi. kenapa tajuk post ni menyesal? sebab aku mmg menyesal la. menyesal sebab apa? haaa ntah. hahaha. ok fine. sebenarnya bnyk benda yang buat aku rasa menyesal. aku menyesal membesar, aku mnyesal tgglkan zaman kanak kanak aku menyesal tak blajar betul2 dan yang paling aku menyesal sekali ialah menyesal bercinta dan menyesal jatuh hati pada seorang lelaki. pehh, yang ni mmg aku menyesal tahap cipan. tau tak cipan? haahahha

aku menyesal membesar dan menjadi dewasa. sebab makin aku besar makin bnyk dugaan dan cabaran yg perlu aku rasa lalui tempuh haa lagi apa perkataan yg sesuai? aku nak balik zaman kanak kanak aku yg aku taktau nak cakap mcm mana bestnya. mmg best gila la. hidup aku hanyalah dgn kawan kawan dan sedara mara. tapi bila aku makin membesar dan terus membesar, aku mula jauh dgn sedara mara. kawan takla. still lagi bersama. walaupun dah berjumpa dgn kawan kawan baru, aku masih lagi dgn kawan kawan. tapi, makin membesar makin bnyk benda yg aku nak cuba. masa zaman kanak kanak mana ada seh aku nak pk2 pasal lelaki pasal cintan cinton. mmg takda ah kan. yela bdk bdk lagi mana nak fikir tu sume. hah tak kisah la kan. yang pasti aku suka zaman tu. aku dgn dunia aku dan dunia kawan kawan aku. best woo!

aku nak cakap sekarang, yg aku mmg menyesal gila nak mati mati dan mati membenarkan hati aku menyanyangi  insan yang bernama LELAKI jatuh hati kepadanya seterusnya mempunyai hubungan yg dipanggil COUPLE. pehh busuk siak. ahaha. apa yang busuk? takda apa saje nak tulis busuk. tapi mmg sume org akan rasa benda ni kot. takkan ada sesiapa yang terkecuali melainkan dia tak normal. haha. aku normal ok. sakit weh bercinta. sakit gila. perit pedih menikam jiwa raga. wuu dashat betul ek cinta? dan igt ye semua cinta boleh membuat kita menderita. jadi kalo nak bercinta fikirla sampai da tak bole fikir haha.
tapi aku ni dah terjebak dalam kancah percintaan. ayat apa ni? ha pegi lantakla haha. mcm mcm aku da rasa selama aku bercinta ni. almost three years beb aku bercinta. maunya aku tak rasa mcm mcm. tapi takpe ah, aku amek benda tu as pengajaran. nak mnyesal lagi pon dah tak guna. benda dah jadi. peringatan, jangan sesekali weh korg mengaku dan mengkonfes dekat lelaki yg korang suka dia. jangan cari pasal ok. bahaya. nnt sendiri yang menderita. tapi yang pasti aku sayang ehem. haha. korang pon tau siapa. aku akan teruskan selagi aku mampu selagi aku boleh sebab aku dah memulakan jadinya aku kenela habiskan. kalau ada jodoh ada la kan? tak gitu? ok dah aku dah penat. malas nak tulis lagi makin panjang makin merepek nnt kang. konklusinya, lepas ni kalo aku pny relationship ni bermasalah lagi mmg aku stop. dan aku berharap lepas tu pintu hati aku untuk menerima lelaki ditutup rapat sehinggalah mmg ditakdirkan aku kawin dengan lelaki. ehh aku bkn nak anti lelaki tau. cuma taknak sakit lagi. kepada sesiapa yang baru2 nak bercinta aku sarankan katakan tidak pada itu ok. korang belajar rajin rajin. korang pandai korang kerja baik pasti ada yang datang nnt. igt baik2 ye. sekian, terima kasih :)
                       

1 comment:

farahezaty(: said...

Hahahaha thunbs up! very nice post indeed! :D